توافقنامه ( لطفا پیش از ارسال فرم سفارش متن زیر را مطالعه نمایید)

تعهدات کاربر :

۱- سیستم پشتیبانی فنی به صورت ارسال درخواست به سامانه پشتیبانی مشتریان می باشد و پشتیبانی “فنی” به صورت تلفنی ارائه نمی شود لذا از تماس با بخش فروش برای امور پشتیبانی فنی جدا خودداری نمائید، همکاران بخش فروش هیچ کمکی نمی توانند به صورت تلفنی ارائه دهند.

بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید، زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت در ساعت اداری (۹ صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای کاری) و خارج ساعت اداری بین ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد. لذا می بایستی تا زمان پاسخ کارشناسان پشتیبانی ما صبور باشید و از تماس مکرر و ارسال ایمیل های مشابه انبوه جدا خودداری فرمایید.

۲- لطفا درخواست های خود را به زبان فارسی و به صورت تایپ فارسی ارسال نمائید (از ارسال درخواست های خود به زبان های دیگر مانند انگلیسی و یا به صورت تایپ Finglish خودداری نمائید)

۳- درخواست های غیر مرتبط با یک موضوع را در تیکت مجزا ارسال کنید. از ارسال موضوعات متفاوت و غیرمرتبط با هم در یک تیکت خودداری نمائید.

۴- جهت پیگیری تیکت قبل یا ارسال پاسخ به تیکت قبلی، تیکت جدید ارسال نکنید، پاسخ و پیگیری مربوطه را از طریق همان تیکت در سامانه پشتیبانی پاسخ دهید.

۵- درخواست های پشتیبانی از طریق تلفن، مشاور آنلاین، پیامک، تلگرام و … ترتیب اثر داده نمی شوند لذا خواهشمندیم همواره از طریق سامانه ارسال تیکت ما با در ارتباط باشید

۶- از ارسال درخواست تلگرافی و نا واضح خودداری کنید. ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند رفع مشکل و پاسخ دهی دارد. در صورت لزوم جهت بررسی دقیق تر و سریعتر حتما نام سرویس، اطلاعات ورود به مدیریت، متن کامل پیام خطا و اسکرین شات ارسال نمائید.

۷- همواره با همان ایمیلی که در ابتدا اقدام به خرید از می نت نموده اید درخواست پشتیبانی ارسال نمایید، اپراتورهای ما اجازه پاسخ به ایمیل دیگری را ندارد. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای وب پویا، ایمیلی حاوی پاسخگویی به ایمیل کاربر ارسال می شود.

۸- وب پویا از تمام اطلاعات سایت ها و بانک های اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم هفتگی و ماهانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند، با این حال مسئولیت فایل ها و مطالب موجود در سایت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتیبان، تعویض کلمه عبور هر چند وقت یکبار و …، بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشکلی از سوی این موارد، هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه می نت نمی باشد.

۹- تغییرات اختصاصی در سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل شامل: افزودن امکانات جدید برنامه نویسی، ویرایشات قالب، طراحی اختصاصی گرافیکی تصویر ( آیکن، هدر، بنر، فلش و …) همچنین رتبه ی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، خدمات افزایش بازدید ، تبلیغات اینترنتی و … شامل پشتیبانی سایت ساز ها نمی باشد و در صورتی که قابل انجام باشد با اخذ هزینه توسط واحد مربوطه انجام می گردد.

۱۰- عدم رعایت کامل شئونات اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران ،انتشار مطالب و محتوای ضد اخلاقی، سوء استفاده، توهین به شخص یا اشخاص و … ممنوع می باشد و  سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال یا حذف می شود.

۱۱- با توجه به توضیحاتی که در مورد هر یک از خدمات می نت بصورت مفصل در سایت داده شده است، همچنین ایجاد لایسنس معتبر برای دامنه در هر سرویس، عودت مبالغ پرداختی ( یا درصدی از هزینه) یا تغییر لایسنس دامنه به هیچ وجه امکان پذیر نیست، لذا لطفا قبل از خرید با دقت مطالب سایت، نمونه کارها یا دمو آنلاین و … را مطالعه نموده و بررسی نمایید.

۱۲- ارسال ایمیل های حجیم تبلیغاتی (Spam) ممنوع می باشد و سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال می شود.

۱۳- کاربر موافقت می کند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط می نت در برابر خسارات احتمالی بیش از کل مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.

۱۴- سیستم پشتیبانی می نت بصورت خودکار جهت تمدید هاست یا دامین به ایمیل اصلی مشترایان خود اطلاع رسانی میکند، در صورتی که ایمیل مشتری تغییر یافته باشد یا به هر دلیلی ایمیل نرسیده باشد، مشتری موظف است در صورت تمایل به تمدید، از طریق درخواست به پشتیبانی اقدام نموده و از زمان منقضی شدن هاست و دامین خود اطلاع داشته باشد.

۱۵-تخلف یک مشتری از رعایت مفاد این توافقنامه، زمینه ساز بسته شدن سرویس وی می شود. هنگامی که اپراتور می نت از تخلفی نسبت به این توافقنامه اطلاع پیدا کند، یک بررسی ابتدایی انجام خواهد داد. در طی این بررسی، به منظور جلوگیری از فعالیتهای غیر مجاز احتمالی امکان دسترسی مشتری را محدود می سازد. بسته به میزان اهمیت تخلف، می نت بر اساس تشخیص خودش می تواند سرویس میزبانی وب یک مشتری را محدود ساخته، معلق نموده و یا فسخ کند. قطع شدن سرویس بدین معناست که سرویس مربوطه ابتدا suspend شده و سپس بعد از ارسال نسخه پشتیبان fullbackup به کاربر به طور کلی از سیستم حذف می شود.

 

 

تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :

۱-اپراتور می نت متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای پاسخ دهی به سوالات مربوط به پشتیبانی سرویس در محدوده مفاد توافقنامه، دلسوزانه انجام دهد.

تبصره : شایان ذکر است خدمات آموزش (برنامه نویسی، طرح های گرافیکی و…) به هیچ عنوان شامل وظیفه کارمند نمی شود. با این حال گروه طراحی وب می نت با راه اندازی بخش های آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را نموده است.

۲-اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.

۳-می نت نمی تواند اطلاعات شخصی شما را به دیگر اشخاص یا کمپانی های غیر معتبر بدهد، بفروشد و یا به اشتراک گذارد، مگر این که به منظور تامین خدمات یا محصولاتی باشد که شما تقاضا کرده اید، که آن هم بر اساس اجازه شما صورت میگیرد.

۴-می نت تمام توان و علم خود را جهت ارائه بهترین سرویس پایدار بکار میگیرد و روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند.
توجه : می نت می تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلی در متن این قرار داد تغییر ایجاد کند. این وظیفه شماست که با مراجعه مداوم به این متن، از تغییرات آن مطلع شوید و در صورت مخالفت با آن می توانید درخواست قطع سرویس خود را نمایید، در غیر این صورت تمام پیامدهای احتمالی آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش و فشردن تیک توافقنامه به منزله مطالعه کامل این قرارداد و مورد تایید بودن تمامی موارد فوق از سوی شما خواهد بود. نسخه قابل استناد این قوانین آخرین نسخه ای که اکنون در سایت موجود است، خواهد بود.

آخرین ویرایش: ۱۳۹۵/۰۴/۰۱

تماس ضروری ۰۹۳۸۶۰۱۶۹۵۶   ایمیل ضروریmo.ali.0026@gmail.com