قوانین پشتیبانی

توافقنامه ( لطفا پیش از ارسال فرم سفارش متن زیر را مطالعه نمایید)

 

تعهدات کاربر :

1- سیستم پشتیبانی فنی به صورت ارسال درخواست به سامانه پشتیبانی مشتریان می باشد و پشتیبانی "فنی" به صورت تلفنی ارائه نمی شود لذا از تماس با بخش فروش برای امور پشتیبانی فنی جدا خودداری نمائید، همکاران بخش فروش هیچ کمکی نمی توانند به صورت تلفنی ارائه دهند.

بعد از ارسال درخواست، لطفا منتظر باشید، زمان تقریبی پاسخگویی به درخواست شما بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت در ساعت اداری (۹ صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای کاری) و خارج ساعت اداری بین ۱ تا ۲۴ ساعت می باشد. لذا می بایستی تا زمان پاسخ کارشناسان پشتیبانی ما صبور باشید و از تماس مکرر و ارسال ایمیل های مشابه انبوه جدا خودداری فرمایید.

2- لطفا درخواست های خود را به زبان فارسی و به صورت تایپ فارسی ارسال نمائید (از ارسال درخواست های خود به زبان های دیگر مانند انگلیسی و یا به صورت تایپ Finglish خودداری نمائید)

3- درخواست های غیر مرتبط با یک موضوع را در تیکت مجزا ارسال کنید. از ارسال موضوعات متفاوت و غیرمرتبط با هم در یک تیکت خودداری نمائید.

4- جهت پیگیری تیکت قبل یا ارسال پاسخ به تیکت قبلی، تیکت جدید ارسال نکنید، پاسخ و پیگیری مربوطه را از طریق همان تیکت در سامانه پشتیبانی پاسخ دهید.

5- درخواست های پشتیبانی از طریق تلفن، مشاور آنلاین، پیامک، تلگرام و ... ترتیب اثر داده نمی شوند لذا خواهشمندیم همواره از طریق سامانه ارسال تیکت ما با در ارتباط باشید

6- از ارسال درخواست تلگرافی و نا واضح خودداری کنید. ذکر بیشتر جزئیات به نفع شما و تسریع در فرآیند رفع مشکل و پاسخ دهی دارد. در صورت لزوم جهت بررسی دقیق تر و سریعتر حتما نام سرویس، اطلاعات ورود به مدیریت، متن کامل پیام خطا و اسکرین شات ارسال نمائید.

7- همواره با همان ایمیلی که در ابتدا اقدام به خرید از می نت نموده اید درخواست پشتیبانی ارسال نمایید، اپراتورهای ما اجازه پاسخ به ایمیل دیگری را ندارد. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای وب پویا، ایمیلی حاوی پاسخگویی به ایمیل کاربر ارسال می شود.

8- وب پویا از تمام اطلاعات سایت ها و بانک های اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم هفتگی و ماهانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند، با این حال مسئوليت فايل ها و مطالب موجود در سايت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتيبان، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار و ...، بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلی از سوی اين موارد، هيچگونه مسئوليتی در اين زمينه متوجه می نت نمی باشد.

9- تغییرات اختصاصی در سرویس طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل شامل: افزودن امکانات جدید برنامه نویسی، ویرایشات قالب، طراحی اختصاصی گرافیکی تصویر ( آیکن، هدر، بنر، فلش و ...) همچنین رتبه ی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، خدمات افزایش بازدید ، تبلیغات اینترنتی و ... شامل پشتیبانی سایت ساز ها نمی باشد و در صورتی که قابل انجام باشد با اخذ هزینه توسط واحد مربوطه انجام می گردد.

10- عدم رعايت كامل شئونات اسلامی و قوانين جمهوری اسلامی ايران ،انتشار مطالب و محتوای ضد اخلاقی، سوء استفاده، توهین به شخص یا اشخاص و ... ممنوع می باشد و  سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال یا حذف می شود.

11- با توجه به توضیحاتی که در مورد هر یک از خدمات می نت بصورت مفصل در سایت داده شده است، همچنین ایجاد لایسنس معتبر برای دامنه در هر سرویس، عودت مبالغ پرداختی ( یا درصدی از هزینه) یا تغییر لایسنس دامنه به هيچ وجه امکان پذير نيست، لذا لطفا قبل از خرید با دقت مطالب سایت، نمونه کارها یا دمو آنلاین و ... را مطالعه نموده و بررسی نمایید.

12- ارسال ایمیل های حجیم تبلیغاتی (Spam) ممنوع می باشد و سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال می شود.

13- کاربر موافقت می كند كه در هيچ شرايطی حداكثر مسئوليت تقبل شده توسط می نت در برابر خسارات احتمالی بيش از كل مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خريداری شده نگردد.

14- سیستم پشتیبانی می نت بصورت خودکار جهت تمدید هاست یا دامین به ایمیل اصلی مشترایان خود اطلاع رسانی میکند، در صورتی که ایمیل مشتری تغییر یافته باشد یا به هر دلیلی ایمیل نرسیده باشد، مشتری موظف است در صورت تمایل به تمدید، از طریق درخواست به پشتیبانی اقدام نموده و از زمان منقضی شدن هاست و دامین خود اطلاع داشته باشد.

15-تخلف یک مشتری از رعایت مفاد این توافقنامه، زمینه ساز بسته شدن سرویس وی می شود. هنگامی که اپراتور می نت از تخلفی نسبت به این توافقنامه اطلاع پیدا کند، یک بررسی ابتدایی انجام خواهد داد. در طی این بررسی، به منظور جلوگیری از فعالیتهای غیر مجاز احتمالی امکان دسترسی مشتری را محدود می سازد. بسته به میزان اهمیت تخلف، می نت بر اساس تشخیص خودش می تواند سرویس میزبانی وب یک مشتری را محدود ساخته، معلق نموده و یا فسخ کند. قطع شدن سرويس بدين معناست که سرويس مربوطه ابتدا suspend شده و سپس بعد از ارسال نسخه پشتيبان fullbackup به کاربر به طور کلی از سيستم حذف می شود.

 

 

 

 

تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :

1-اپراتور می نت متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای پاسخ دهی به سوالات مربوط به پشتیبانی سرویس در محدوده مفاد توافقنامه، دلسوزانه انجام دهد.

تبصره : شایان ذکر است خدمات آموزش (برنامه نویسی، طرح های گرافیکی و...) به هیچ عنوان شامل وظیفه کارمند نمی شود. با این حال گروه طراحی وب می نت با راه اندازی بخش های آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را نموده است.

2-اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.

3-می نت نمی تواند اطلاعات شخصی شما را به ديگر اشخاص يا كمپانی های غير معتبر بدهد، بفروشد و یا به اشتراك گذارد، مگر اين كه به منظور تامين خدمات يا محصولاتی باشد كه شما تقاضا كرده ايد، كه آن هم بر اساس اجازه شما صورت میگیرد.

4-می نت تمام توان و علم خود را جهت ارائه بهترین سرویس پایدار بکار میگیرد و روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند.


توجه : می نت می تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلی در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند. اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن می توانيد درخواست قطع سرويس خود را نماييد، در غير اين صورت تمام پيامدهای احتمالی آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش و فشردن تیک توافقنامه به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامی موارد فوق از سوی شما خواهد بود. نسخه قابل استناد این قوانین آخرین نسخه ای که اکنون در سایت موجود است، خواهد بود.

آخرین ویرایش: 1395/04/01